استان انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری در ۱۰ رشته شغلی دعوت‌نامه ارسال کرد

استان انتاریو برای ۴۸۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد و از آن‌ها خواست تا درخواست خود را برای شرکت در انتخاب استانی و دریافت اقامت دائم ارائه دهند. این فراخوان در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۰ برگزار شد.

برنامه انتخاب استانی انتاریو

در برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) افرادی دعوت‌نامه دریافت کردند که شرایط و صلاحیت لازم برای اولویت‌های سرمایه انسانی استان انتاریو را داشتند. متقاضیان برای دریافت دعوت‌نامه به حداقل ۴۶۷ تا ۴۷۱ امتیاز در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) نیاز داشتند. به طور کلی، در این فراخوان ۱۰ رشته شغلی در دسته‌بندی ملی مشاغل مورد هدف بودند. متقاضیانی که دعوت‌نامه دریافت کردند، ۴۵ روز فرصت دارند تا درخواست خود را ارسال کنند و افرادی که تا پایان مهلت مشخص شده درخواست خود را ارسال نکنند، در انتخاب استانی در نظر گرفته نخواهند شد.

رشته‌های شغلی مورد نیاز در دسته‌بندی ملی مشاغل

داشتن پیشنهاد شغلی برای دریافت دعوت‌نامه اجباری نبود اما متقاضیان باید در یکی از رشته‌های شغلی زیر در دسته‌بندی ملی مشاغل سابقه کار داشتند:
  1. مدیران امور مالی (NOC 0111)
  2. سایر مدیران خدمات اداری (NOC 0114)
  3. مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی (NOC 0124)
  4. مدیران فروش (NOC 0601)
  5. مدیران تجارت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی (NOC 0621)
  6. مدیران فعال در ارائه خدمات به مشتریان (NOC 0651)
  7. حسابرسان و حسابداران امور مالی (NOC 1111)
  8. سایر کارکنان امور مالی (NOC 1114)
  9. مشاغل تخصصی در زمینه مشاوره مدیریت کسب‌ و کار (NOC 1122)
  10. پرستاران مجاز و پرستاران امور روان‌پزشکی مجاز (NOC 3012)
در وب‌سایت برنامه انتخاب استانی انتاریو اعلام شده است که دولت استان انتاریو با استفاده از این رویکرد اختصاصی قصد دارد، جذب و استخدام افراد بااستعداد از سراسر دنیا را در این استان راحت‌تر کند. اگر متقاضیان بتوانند در انتخاب استانی قبول شوند، می‌توانند ۶۰۰ امتیاز بیشتر در سیستم جامع رتبه‌بندی دریافت کنند و این امتیاز به طور قابل توجهی بر شانس آن‌ها برای دریافت اقامت دائم در فراخوان‌های بعدی اکسپرس انتری، تأثیرگذار خواهد بود.
Rate this post
مقالات مرتبط
Notifications Would you like to receive notifications on latest updates? No Yes