شرایط زندگی در سادبری چگونه است؟

سادبری شهر زیبای دریاچه‌ها و بزرگترین شهر استان انتاریو است. در شهر سادبری می‌توانید ملیت‌های مختلفی مانند ایتالیا، فنلاند، لهستان، چین، یونان و اوکراین ببینید که این شهر را وطن خود می دانند. وجود فرهنگ‌های متنوع یکی از جذابیت‌های اصلی این شهر است. در این قسمت قصد داریم اطلاعات را در مورد شرایط زندگی از جنبه‌های مختلف در شهر زیبای سادبری به شما ارائه کنیم.

موقعیت جغرافیای شهر سادبری

شهر بزرگ سادبری در شمال شرقی استان انتاریو در سپر کانادا در امتداد حوضه دریاچه‌های بزرگی واقع شده است. مساحت این شهر حدودا برابر با ۳۶۳۷ کیلومتر مربع است و تقریبا ۱۶۶ هزار نفز جمعیت در این شهر زیبا زندگی می‌کنند. سادبری سومین شهری است که در کانادا در خارج از استان کبک، بیشترین فرانسوی زبان را دارد. این شهر همچنین به پایتخت منطقه‌ای شمال انتاریو است؛ بدین معنی که این شهر به عنوان مرکز تجارت‌، مراقبت‌های بهداشتی، خرده فروشی و فعالیت‌های آموزشی شناخته می‌شود.

شرایط زندگی در سادبری چگونه است؟

وضعیت زندگی را در شهر سادبری می‌توان از جنبه‌های گوناگونی مورد بررسی قرار داد:

وضعیت تحصیلات و آموزش در سادبری

در سادبری مراکز آموزشی در سطوح مختلف، از پیش‌ دبستانی گرفته تا آموزش متوسطه، به زبان انگلیسی و فرانسه فعالیت می‌کنند. در این شهر، گزینه‌های متعددی برای شرکت در دانشگاه‌های آموزش عالی وجود دارد. دانشگاه لورنتیان (Laurentian University)، مرکز آموزش پزشکی شمال انتاریو (Northern Ontario School of Medicine)، کالج کامبرین (Cambrian College) و کالج بوریل (College Boreal) برخی از معتبرترین مراکز آموزش عالی در این شهر محسوب می‌شوند.

وضعیت استخدام و اشتغال در شهر سادبری

در شهر سادبری می‌توانید انواع صنایع، تجارت‌ها و موقعیت اشتغال آموزشی را ببینید. در این شهر مهاجران فرصت‌های شغلی متعددی در این شهر در پیش رو دارند. مهمترین کارفرمایان شهر سادبری عبارتند از: ویل (Vale)، علوم پزشکی شمال (Health Sciences North)، آژانس مالیاتی کانادا (Canada Revenue Agency) و غیره. اصلی‌ترین صنایع در سادبری عبارتند از: استخراج معادن، آموزش عالی، خدمات سلامتی و بهداشتی، هنر و فرهنگ و توریسم و گردشگری.

وضعیت سلامتی در سادبری

وقتی به کانادا مهاجرت می کنید، باید حتما برای خود یک پزشک خانوادگی در نظر بگیرید. در برخی موارد، پیدا کردن سریع پزشک خانوادگی می‌‌تواند کمی دشوار و پیچیده باشد. شما می توانید برای این کار مستقیما به صورت حضوری به کلینیک‌هایی در نزدیکی محل زندگی تان مراجعه کنید و برای پزشک خانواده ثبت‌نام کنید. شما همچنین می‌توانید وب‌سایت ارتباط با سلامت (Health Care Connect) را برای پیدا کردن پزشک خانوادگی بررسی کنید.

وضعیت اسکان در شهر سادبری

در شهر سادبری گزینه‌های متعددی برای اسکان، اجاره و خرید ملک برای ادامه زندگی وجود دارد. میانگین قیمت ملک در این شهر بزرگ حدودا ۲۴۰۳۱۲ دلار کانادا است.

هزینه‌های زندگی در شهر سادبری

یکی از مسائلی که هنگام مهاجرت به مکانی جدید باید در نظر بگیرید، هزینه‌های زندگی است. در این قسمت می‌توانید اطلاعات لازم را در مورد هزینه‌های زندگی در شهر سادبری به دست بیاورید.

فعالیت‌های تفریحی و رفاهی در شهر سادبری

در شهر بزرگ سادبری حدودا ۳۳۰ دریاچه کوچک و بزرگ و صدها نوع تفریح مختلف می‌توانید پیدا کنید. در این شهر ۳ سینما، پیست اسکی، پیست هایکینگ و انواع موزه‌های مختلف برای گشت و گذار وجود دارد. مردم این شهر همچنین می‌توانند از انواع فستیوال‌های جذابی که در طول سال برگزار می‌شوند، لذت ببرند.

Rate this post
مقالات مرتبط
Notifications Would you like to receive notifications on latest updates? No Yes